.

Selasa, 4 Julai 2017

USTAZ KENTUT BERAK PULA





LEPAS

Minta TT jangan lagi siarkan taksirah Ustaz benggong ni. Malah mutu beberapa wacananya sebelum ini yang disiarkan adalah rendah sekali tidak merujuk pada realiti, dia asyik syok merujuk pada ulama2 purba yang tidak memiliki ilmu sains sosial untuk menjelaskan fenomena masyarakat. 


KENTUT

Beliau mengguna kaedah yg apa yg dia bicara itu adalah benar dan bagi mengkukuhan hujahnya dia akan sering sebut nama Allah atau nama Nabi Muhamad sedangkan hujahnya tidak merujuk pada realiti. Malangnya tiada sesi soal jawab dan jauh sekali ada soalan yg kritikal tentang apa yang ustaz benggong ini curahkan kepada audiense yang agakanya terngagah atau melopong atau bergelak mendengar lawak2 bodoh dia yg sering bernuansa seks.


BERAK PULAK

 Ustaz ni guna one way atau unilateral communication, stail yg selalu digunaka oleh ustaz2 kini.Topik paling banggang yg dibicarakan ialah topik KENTUT dan adanya kaitan dengan menjanakan pahala. Punya banggang punya pendakwah bebas ni. on 
SUSAH JADI MELAYU
Publish | Delete | Spam
UNCLE RAMLI
on 6/23/17

USTAZ

AL-KENTUTI





------------------

ROMPAKAN MAT MONGOL & BIK MAMA




ROMPAKAN

BIK MAMA







-------------------

KES JADI SUB KUDIS








SOKONG

TOK AJI

Tidak wajar Tubuh RCI: Tuan Haji Mohd Puad

SHAH ALAM - Tidak wajar kerajaan menubuhkan Suruhanjaya Diraja bagi menyiasat isu 1Malaysia Development Berhad (1MDB) semata-mata kerana ada pihak berkuasa asing seperti Jabatan Kehakiman Amerika Syarikat (DoJ) memfailkan saman sivil.

Ketua Pengarah Jabatan Hal Ehwal Khas (Jasa),  Tuan Haji Mohd Puad Zarkashi berkata, 'lebih-lebih lagi jika ia baru di peringkat fail dan belum dibicarakan di mahkamah'.

"Memetik kenyataan DoJ sendiri, "aduan melucut hak sivil hanyalah sekadar dakwaan yang menyebut bahawa terdapat wang atau harta yang terlibat atau merupakan hasil dari perlakuan jenayah," katanya dalam satu kenyataan, hari ini.

Mengulas lanjut, jelas Puad lagi dakwaan-dakwaan ini belum terbukti benar sehingga mahkamah membuat penghakiman yang memihak kepada Amerika Syarikat.

"Tidak ada sebarang sebab untuk menubuhkan RCI semata-mata kerana saman sivil yang belum membuktikan apa-apa lagi.


SOKONG

JANGAN TUBUH
SIASATAN DIRAJA
JANGAN JANGAN
JANGAN TUBUH 
ROYAL COMMISSION
INI BAHAYA 
INI JALAN SALAH

KALAU ADA SRD
NANTI SEMUA WAJIB BERHENTI
SEMUA BERHENTI BECAKAP
TAK DAPAT LAGI SEBAR FITNAH
TAK DAPAT BUAT BERITA PALSU

NANTI KEROUK KATA
DAH ADA SRD
TAK PERLU BINCANG
NANTI RAHMAN DAHLAN KATA
DAH ADA SRD SEMUA AKAN SELESAI
NANTI PEGUAM NEGARA KATA
DAH ADA SRD
SEMUA HENTI BINCANG
NANTI KES  SUB KUDIS

BIAR MACAM INI
ZUNAR TERUS TIBAI BIK MAMA
TUKAR TIUB TERUS TIBAI AMERIKA
PAKATAN HARAPAN TERUS FITNAH

KES 1MDB TIDAK SUB KUDIS

CILAKA KAU AMERIKA
BABI GULING KAU AMERIKA
PAU BABI KAU AMERIKA
SATAY BABI KAU AMERIKA

AMERIKA NAK JATUHKAN NAJIB
CILAKA KAU AMERIKA
BUAT LAH CEPAT CEPAT
CILAKA KAU AMERIKA

BABI GULING

TERBAIK ADA

DI BALI


-----------------

CHINA TEMBAM TIPU MELAYU








CHINA 

TEMBAM

Mane Ahd Maslan, Kipidap, Ib Ali, Jamal JBN, Bomoh 1M? Sanggup ke Cina Tembam tibai harta Bani Melayu joli sakan mcm duit bapak dia...sedang org kampong terhegeh hegeh patuk dedak cium tangan sembah ampun biar anak kelaparan asalkan beruk di China disusukan.

TIPU MELAYU

 Tetiba paspispus nak ngadu pd Agong....citernya duit Melayu sudah lesap jadi asap. Duit drp airmata dan darah rakyat yg setia pd pemimpin dan raja mereka. Hidup Melayu! on
 NAMPAK TAK?
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 7/4/17






--------------------

BIARKAN ARAB BUNUH ARAB





ARAB

13 syarat ut umpama 13 rukun solat..kalo dilanggar maka batal la solat,..tp jgn pelik, tok arab solat bole gigit jari, bole baca iphone u phone, bole korek hidung..kalo saudi nak serang qatar pun lantak la..saudi dan qatar sama2 mendanai ISIS..oh ya..malaysia yg membantu saudi dlm membunuh warga yemen tu apa hukumnya?

BUNUH ARAB

apa kata pak2 mufti, mufti kl, mufti perak, mufti pahang, mufti perlis..apa kata ust kentut pasal yemen dibunuh? apa kata ust putar alam azhar idrus mngenai McD diyemen di boom disaudi..??fukwa fukwi..fuck you la mufti..penaakut.. 
on TOK ARAB TOK KOK
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 7/3/17







---------------

SIAPA BERSUBAHAT DENGAN AMERIKA





RAKYAT

SOKONG

TOK AJI


Tuan Haji Mohd Puad mahu kerajaan siasat dakwaan dalang DoJ dari Malaysia

Kerajaan perlu menyiasat dalang sebenar disebalik tindakan saman sivil Jabatan Kehakiman (DoJ) Amerika Syarikat berhubung dakwaan terbaru melibatkan AS$4.5 bilion dana 1MDB yang diseleweng.
Ketua Pengarah Bahagian Hal Ehwal Khas (Jasa), Tuan Haji Mohd. Puad Zarkashi yakin dalang terbabit datang dari Malaysia dan individu sama yang membuat aduan berkenaan kepada pihak berkuasa Amerika Syarikat.
“Saya minta kerajaan siasat, siapa dalang ini dan hendaklah diberitahu kepada rakyat. Saya yakin ada dalang dari Malaysia. Sebab itu DoJ masih tidak mengemukakan sebarang bukti, dokumen dan sebagainya.
SIASAT

SIAPA DIA

BERSUHABAT

DENGAN DOJ

NAK 

TERAJANG

NAJIB 

PEMIMPIM

ISLAM SYUMUL

LAGI SUCI

LAGI ALIM

LAGI WARAK

TAK PERNAH

MAIN JUBUR

ALTANTUYA


KAH KAH KAH



--------------------

LAPORAN SUKOM 98






TAHUKAH

SUKOM98

LAPORAN

KEEWANGAN

SUKOM 98

MASIH BELUM

DIBENTANG

KE PARLIMEN

SUKAN SEA 

TELAH SAMPAI


SUKAN SEA

JUGA DAPAT

DANA ORANG

RAMAI

BILA AGAKNYA

LAPORAN

KEEWAGAAN 

SUKAN 

SEA 2017

AKAN

DIBENTANG

KE PARLIMEN

MARI KITA

BERTARUH

SEKARANG!





-----------------

KULIAH POLITIK P101








KULIAH 

POLITIK

kenapa DOJ keluar
kenyataan rampas
harta jho low sekarang?

kenapa amerika nak
jatuhkan najib?

apa untung amerika
jatuhkan najib?

jawabnya amat senang

najib berbaik dengan china merah
najib beri hak pada china merah
untuk buka perlabuhan di malaysia

china merah bantu najib
china merah selamatkan najib
china merah kawan najib

china merag musuh amerika
kawan kepaada musuh
adalah musuh
maka
najib jadi musuh amerika

maka ramai bertanya
apa pendirian kita

jawabnya

amerika musuh najib
amerika nak jatuhkan najib

musuh kepada musuh
ialah kawan kita
amerika ialah kawan kita
khalas
period











-----------------

NAMPAK TAK?








CHINA 

TEMBAM

JHO LOW

MENYOROK

DI CHINA

NEGARA CHINA 

SELAMATKAN

JHO LOW

NAMPAK TAK

BAGAIMANA

CHINA BANTU

CHINA 

HANCURKAN

MELAYU?

INI BELUM

KIRA 

NAJIB YANG

KENA PAU






-------------------

PERANG PROKSI BERMULA




PERANG


Zahid: Henti spekulasi pengharaman DAP
 | July 3, 2017
Timbalan perdana menteri tidak nampak ada usaha ke arah pengharaman DAP.







 PERANG

DAH MULA

Staf Najib dituduh hina Zahid

 | July 4, 2017
Amanah berkata kenyataan 'menghina' oleh setiausaha Najib menunjukkan 'pelan tersembunyi'






PETALING JAYA: Kenyataan setiausaha akhbar kepada  Najib , Tuan Haji  Tengku Sarifuddin yang membayangkan pengharaman DAP menjelang pilihan raya umum ke-14 adalah satu bentuk penghinaan kepada  Ahmad Zahid Hamidi, kata Amanah. 

“Taktik terdesak yang diumumkan Sariffuddin jelas menunjukkan pelan tersembunyi Najib untuk PRU14, tetapi sebagai setiausaha akhbar kepada perdana menteri, beliau secara terbuka telah menunjukkan penghinaan terhadap Menteri Dalam Negeri,” kata Pengarah Pilihan Raya Amanah, Dr Hatta Ramli. 

Hatta berkata soal pendaftaran pertubuhan adalah bidang kuasa Jabatan Pendaftaran Pertubuhan Malaysia (JPPM) yang diletakkan di bawah Kementerian Dalam Negeri yang diketuai Zahid. “Ini menunjukkan penghinaan kakitangan Najib kepada timbalan perdana menteri sebagai orang nombor 2 dalam kerajaan,” katanya.

INI 

NAMANYA

PERANG

PROKSI

KAH KAH KAH


-----------------

PROGRAM ESOK





ESOK


TEMPAT

RUANG THINK CITY
NO 2 JALAN HANG KASTURI
MEDAN PASAR
BELAKANG PASAR SENI




-----------------

TANGKAP DAN HANTAR PULANG






PERLU ADA SASARAN PENANGKAPAN PENDATANG ASING TANPA IZIN SELEPAS TAMATNYA PROGRAM E-KAD

Kenyataan Media | 04 Julai 2017


Saya ambil maklum kenyataan yang telah dikeluarkan oleh Pengarah Imigresen, Tuan Haji Mustafar Ali mengenai statistik yang menyatakan hanya sekitar 25 peratus daripada sasaran 600 000 pendatang asing tanpa izin (PATI) yang membuat permohonan E-Kad. 

Mustafar Ali menyatakan bahawa majikan tidak mengambil peluang mahupun masih berdegil untuk mendaftarkan PATI secara sah, apatah lagi beranggapan bahawa pendaftaran pada saat-saat akhir iaitu pada 30 Jun lepas berkemungkinan akan dilanjutkan lagi tempohnya.

Sistem E-Kad sememangnya tidak akan berjaya memandangkan polisi kerja di negara ini tidak menguatkuasakan gaji minimum dan pendapatan melebihi kos sara hidup yang akhirnya menyebabkan majikan akan mengambil PATI atas dasar kos penggajian yang rendah. 

Tambahan pula, sikap sambil lewa Kerajaan Persekutuan menyekat dan mengawal kemasukan PATI menyebabkan para majikan kini tidak mempercayai mana-mana program kerajaan yang dikatakan mampu memutihkan status PATI kepada pekerja bertaraf sah. 

Saban tahun, pelbagai program telah dilaksanakan yang melibatkan peruntukan sejumlah wang rakyat  yang banyak tetapi akhirnya masalah ini berlarutan sehinggakan tarikh tamat tempoh sebahagian program tersebut terpaksa dilanjutkan. 

Kini, pihak Imigresen sedang giat menjalankan operasi besar-besaran mengusir PATI serta mengambil tindakan undang-undang kepada majikan yang gagal mengikuti peraturan. Diharapkan tangkapan ini perlu dilaksanakan dengan segera dan konsisten tanpa ada sebarang gejala rasuah mahupun pilih kasih dalam melaksanakan tugas mereka.
Sudah tiba masanya untuk kerajaan Umno BN dan majikan tempatan untuk bekerjasama sepenuhnya bagi membasmi PATI di negara ini. Kerajaan seharusnya mengimplimentasi dan menguatkuasakan polisi pekerjaan yang membantu rakyat tempatan untuk bekerja di sektor yang kini dikuasai pekerja asing. 

Kenaikan gaji minimum adalah penting untuk menarik minat rakyat untuk bekerja dan pada masa yang sama mampu membiayai kos sara hidup. Kerajaan tidak seharusnya menjadikan kutipan levi dan permit sebagai pendapatan yang lumayan kerana faktor inilah yang menjadikan kerajaan cukup selesa membawa masuk pekerja asing secara beramai-ramai tanpa memikirkan nasib rakyat yang mendambakan pekerjaan. 

Dengan pengangguran yang kini mencatatkan lebih setengah juta orang, saya mengharapkan majikan lebih mengutamakan pekerjaan kepada rakyat tempatan, serta penawaran gaji yang lebih baik. Penggunaan teknologi juga perlu dititikberatkan dalam mengurangkan kebergantungan pekerja asing terutama dalam sektor pembinaan dan pembersihan. 


YB Abdullah Sani Abdul Hamid
Ahli Parlimen Kuala Langat
Pengerusi Biro Pekerja
Parti KEADILAN Rakyat








--------------------

INI BAHAYA BESAR






TANGKAP

HANTAR

PULANG

Bekerja tanpa permit, Nepal sedia bawa pulang 40,000 warganya

 | July 3, 2017

Kathmandu menganggarkan 40,000 daripada 500,000 rakyatnya yang berada di Malaysia bekerja tanpa permit sah


BAHAYA

BESAR

BERPOTESNI

UNTUK JADI

PENGUNDI

HANTU PRU14



-----------------

SARAWAK MERDEKA






SARAWAK

kalo sarawak bole keluar dari malaysia, maka penang dan selangor pun bole keluar dari malaysia..johor pun dah ada duit cukup, dah ada bank negara johor,dah ada tentera sendiri so bole la keluar dari malaysia..

MERDEKA

jgn ckp je..tengok sarawak, dah sampai london pun..pas pun dah sampai london utk saman sarawak report..harap2 haji hadi bole bentangkan penyata akaun..atau bentangkan jubah sbg pengelap pink diamond rosmah.. on 
APA MAKNANYA INI
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 7/3/17



------------

AMERIKA NAK JATUHKAN NAJIB




AMERIKA MAHU NAJIB BERAMBUS
dari lukisan ular itu memberitahu bahawa lilitan dan taring ular itu tidak la bisa mana kalo dibandingkan dengan lilitan dan belitan dari serban2 sang penguasa agama..kalo korang tak percaya, korang cekik dan belit ular tu dgn serban, nescaya tewas la ular itu..dlm gambar itu menunjukkn ada berapa banyak kain serban yg bole digunakan utk melilit ular demi menyelamatkan perompak..

dah kpi mufti semuanya menyelamatkan pemerintan, apa bole dikata..jesteru, takyah la nak sokong mufti nak moto sb nak tgk anak bulan la..mufti jd murtabak keamanan la..semuanya lakonan je..asj ust zamihan taknak pertahan najib ke?mana tau kot dpt projek renovate masjid2 seluruh putarjaya.. on 
BERITA AMAT BAIK
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 7/3/17




--------------

CAI MELAYU DUNGU








CAI MELAYU

Hihi.. cai2 Melayu mana reti paham segala benda alah ni?? Buat pi la analisis apa pun, tarak guna punya. Cai2 ni, hari2 baca Quran pun x paham. Sebut ayat Quran, ngalahkan org2 arab sendiri. Rupanya mcm burung tiong ja lebih. Langsung tarak paham. 

DUNGU

Cai2 Melayu kampong sama ja tataf cai2 Melayu Felda. Berapa kerat ja mampu buat analisis dan mau paham? Rata2 tunggu dedak dari Mat Monggol ja. Lps tu happy la walaupun kene tipu siang dan malam. Inilah umat cai2 dunia ketiga. Bodoh dungunys berlapis2. Takdak siapa boleh tolong lagi melainkan sendiri mereput sajalah. on NAJIB ADALAH MALAPETAKA
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 7/3/17




-----------------------