.

Ahad, 2 Julai 2017

DARI TUKAR TIUB




WAJIB

Kau mmg anak jantan biduanda la tt bila kau tawarkan diri utk jadi PM malaysia selepas najib rosmah. Aku sokong kau. Ni cadangan aku kalau kau jadi pm: 

TUKAR TIUB

1. Tukar bendera dan lagu kebangsaan. 
2. Tamatkan elaun raja2 melayu, suruh diorang cari kerja. Kalau nak nampak beza sikit dgn rakyat biasa kau kasi topup touch n go sebulan 50hengget dah laa. 
3. Rombak sejarah malaysia, tulis yg baru, bongkarkan semua yg tipu2 tu. 
4. Kau wajip bicarakan semua kes pecah amanah. Yg lain hal tu kau pandai2 la bincang dgn menteri kabinet kau. 

LAKUKAN

Tapi yg 4 tu wajib didahulukan. Sekian t.kasih on SELAMAT HARI RAYA DARI RAJA MENDELIAR
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 7/2/17


PENDEKAR

Selamat Hari Raya tt. Ko ibarat pendekar yg berani menongkah arus. Ko permata yg cerah mendamaikan hati yg murung. Ko cahaya yg terang ibarat hutan terbakar mlm yg menyinari gelita. Ko adalah ..... bla bla bla.. puji ko byk2 pon bkn dpt dedak. Baik gua ampu Q7, untung dpt Q6. on 
SELAMAT HARI RAYA DARI RAJA MENDELIAR
Anonymous
on 7/1/17



TONTOWI

Kalau tt jadi PM, sapo lak timbalan eay. Ado yg ngobakan Puan Hajjah Rosmah dongan botih yang gomok pendek akan cross-over .. di lantik sebagai senator kamdian jadi TPM. Montori Pornorangan pulo adolah Haji Tontonwi .. haji ni byk pengalaman nonton filem German. Camtu lah crito eay. on 
SELAMAT HARI RAYA DARI RAJA MENDELIAR
panglimo potaseh
on 7/1/17

-





------------------

MANA HILANG HASAN MALEK



MANA ILANG HASAN MALEK
Hassan malek dan ahmad maslan pi mana? Sepatutnya time cenggini la dia 2 org nak angkat diri sendiri. Gunakan skil yg ada utk pertahankan najib, insyaAllah saham akan kembali naik. Tolonglah pak hassan dan ahmad maslan, buatlah comeback, sesungguhnya aku dahagakan lawak jenaka kalian. on 
SENYAP TIKUS
Publish | Delete | Spam
Anonymous
at 6:19 PM



------------------

PEMUDA PERLU DEDAK





PEMUDA 

MAHU

terbaru pemuda diseru mempertahankan parti presideng kah kah kah kena seru, kena rayu kena pujuk kena bagi dedak...parah ini kah kah kah level tong taik...busuk sampai akar umbi...ahli meluat luat...diam diam ambik dedak, diam diam terima kurma, diam diam ada. masyuk...nak pertahan apa? berlian ker atau intan? 

DEDAK

beg tangan atau cincin? bunuh atau rogol ? hari hari kena serang macam rimau kah kah kah...waspada apa mahathir cakap...piem 22 twhun...dia boleh baca langkah awal, langkah akhir... atau ada derhaka hang jebat bersama...bodoh hang tuah bunuh jebat...patut bunuh saja tuan punya angkara kah kah lah on LANGKAH BIJAK
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 7/2/17






-----------------

BERAPA LAMA LAGI







BERAPA

LAMA LAGI

WARGA 

MALAYSIA

SEDIA DITIPU

DIBODOHKAN

DIBELIT DIPUTAR

OLEH NAJIB 

OLEH ROSMAH

SEBELUM 

BANGUN

MELAWAN










-----------------

PROGRAM RAJA MENDELIAR PENDELIAR MAHALIAR






JEMPUTAN

PROGRAM
PEMEGANG MOHOR 
BOTOL BESAR
RAJA MENDELIAR
PENDELIAR MAHALIAR
TUKAR TIUB
HARI RABU DEPAN







----------------

SENYAP TIKUS







D.O.J



AMERIKA

MERANCANG

NAK TERJANG

NAJIB TAPI

ZAHID HAMIDI

MOHD AZALINA

ISMAIL SABRI

SHAHRIL 

KHAIRY

SENYAP TIKUS

TAKDA SUARA


SEMUA 

SENYAP


YANG BISING

HANYA KEROUK

DAHLAN DAN

KEELING AZEEZ

APA SUDAH JADI

SAJE TANYA

KERANA 

RAKYAT

SUKA HATI

TENGOK 

AMERIKA

TIBAI NAJIB

KU NAN 

ILANG TERUS









---------------

P.I.BALA




P.I BALA
P I Bala? Pi bala kata, razak baginda bagitau dia, najib ada bikin sex sama altantuya, termasuk main lubang jubor altantuya. Cuma yg musykil ialah.....pundek sapa berbau taik monggol? Kah kah kah Apa guna ada berlian sebesar buah kelapa kalau pundek berbau taik monggol Kah kah kah on 
BALA SUDAH DATANG
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 7/2/17


----------

APA MAKNA BERITA INI?











APA MAKNA

BERITA INI?

berita ini ditujukan
pada khairy jamaluddin
ketua pemuda gerombolan

semenjak DOJ mengeluarkan
kenyataan terbaru 
ketua pemuda ini senyap
tidak bersuara'
tidak beri komen

kenapa senyap?

khairy senyap kerana
dia sedar bahawa jenayah
telah dilakukan oleh najib rosmah

khairy tahu bahawa amerika
mahu regime change
khairy tahu amerika
mahu menerajang najib
khairy tahu amerika menolak najib
kerana najib pro china merah

khairy tahu  jika dia gila gila
sokong najib rosmah
amerika akan menolak dirinya

khairy menyimpan angan-angan
untuk menjadi PM malaysia

justeru
khairy secara bijak
senyap tidak bersuara
ini maknanya khairy 
sedang menawarkan
dirinya kepada amerika

maka bersuasa
six milion dolar man
ini petanda bahawa
gaduh dalaman sedang berjalan

‘Pemuda Umno perlu jadi anak jantan pertahan pemimpin, parti’

 | July 1, 2017

Tajuddin Abdul Rahman berkata, Pemuda Umno ketika ini dilihat lebih banyak berdiam diri dan berpeluk tubuh apabila pemimpin atau parti dicemuh dan difitnah pembangkang.

BAGAN DATUK: Ahli Pemuda Umno di setiap peringkat perlu menjadi “anak jantan” dalam mempertahankan kepimpinan parti dan kerajaan Barisan Nasional (BN) yang terus berdepan fitnah serta tohmahan pembangkang. 

Ahli Majlis Tertinggi Umno, Tuan Haji Tajuddin Abdul Rahman berkata, menjadi “anak jantan” bukan bererti mereka perlu bersikap kasar dan biadap, sebaliknya harus lantang bersuara dalam mempertahankan maruah serta nama baik pemimpin dan parti. 

“Pemuda Umno tidak boleh berdiam diri apabila presiden atau timbalan presiden parti dicemuh, dihina atau difitnah pembangkang. Mereka seharusnya perlu bertanggungjawab mempertahankan kepimpinan parti.


B.DATUK

faham tak kenapa
ucapan ini dibuat
di bagan datuk?

bagan datuk ialah
kawasan zahid hamidi

zahid juga senyap
zahid tidak ada komen
zahid tak cakap apa apa
tentang kenyataan DOJ terbaru

maka 
six milion dolar man
buat kenyataan ini
di kawasan zahid
ini tanda rasa tak puas
hati dari pembodek najib
terhadap zahid

ini maknanya

perang dalaman sedang berlaku





---------------------

ALIM DAN ULAMAK




ULARMAK

semakin heboh kes DOJ
semakin heboh satu dunia
melapor kes intan berlian
semakin heboh media dunia
melapor rompakakan 1MDB

semakin heboh pula para ularmak
semakin heboh pula penjual agama
menyokong najib rosmah

jangan silap baca
jangan silap tafsir
ini sabenarnya berita amat baik
ini satu perkembangan'
yang amat amat baik
yang tidak diduga telah sampai

ah lan wa sah lan
bienvenue
most wellcome
yang ditunggu-tunggu

sokongan para ulamak
sokongan penjual agama 
kepada najib rosmah
adalah 
satu petanda yang amat baik

lagi kuat ularmak menyokong
lagi kental tok lebai sokong
lagi ketat tok aji sokong
lagi baik untuk kita semua

satu ketika dahulu di eropah
ada perserikatan  tiga kuasa
kuasa feudal
kuasa tuan tanah
kuasa gereja penjual agama

tiga kuasa ini besekongkol
menindas kaum tani
akhirnya berlaku pembrontakan
yang membawa pencerahan

ajaran karut marut penjual agama
ditinggalkan
eropah menjadi rasional

pada ketika ini
para ularmak
para penjual agama  di malaysia
sedang bersekongkol 
dengan najib rosmah
ini amat amat baik

makin warga
makin ramai anak muda
melihat kekarutan ularmak
melihat kekarutan penjual agama

semakin jelas 
peranan tukang  karut difahami
semakin ramai anak muda 
melihat pembohongan penjual agam

maka  akan ramai anak muda
menjadi rasional
makin ramai anak muda 
akan meggunakan akal
tidak lagi percaya
pada jaran karut biun marut
dari juru jual agama

justeru
ini satu perkembangan  sosial
yang amat positif
ini satu perkembangan
yang sedang membuka
 pencerahan

akhirnya melahirkan
masyarakat rasional
yang berpandukan
akal dan fikrah
bukan air liur
penjual agama





-------------

BERITA AMAT BAIK




FACE BOOK

Dahsyat propaganda Umno-BN melalui akhbar Mingguan Malaysia hari ini. Siap lukis gambar ular besar bertaring seperti mahu membelit bangunan Parlimen.
Berserta paling atas gambar dan kenyataan Presiden Pas diikuti 7 mufti lain, puluhan bilion duit rakyat melalui 1MDB lesap bahana rasuah mega termasuk bikin filem separa lucah dan berjoli bersama artis Hollywood mahu Presiden Pas dan para mufti biar begitu saja? Apa kata anda?


Comments
Mat Fadli El-Labuani Bila lebais sukung jibbys...
LikeShow more reactions
Reply
1
4 hrs
Remove
Ahkarim Abdul Halim Subhanallah...agama?
LikeShow more reactions
Reply
1
3 hrs
Remove
Hafizzal Jaafar Ampu sana ampu sini
LikeShow more reactions
Reply2 hrs
Remove
Meran Cobain Anaconda pun dah masuk dalam cerita ni. Rasanya dah tahu siapa sumber inspirasi cerita bertemakan binatang.
LikeShow more reactions
Reply
1
1 hr

----------------

PERGI MAMPOS MALAYSIA





PERGI

apa tu Malaysia? wa dah tanya ber puluh puluh puluh tahun! tak pernah ada jawapan di dalam Malaysia selepas wa berhijrah baru tahu maksud Malaysia! bila dia lahir dan sebagainya! bila wa balik, wa pernah tanya banyak rakyat tempatan, termasuk keluarga wa..... 

MAMPOOS

99% tak HIRAU pon, 99% tak kesah pon, 99% tak endah pon, 99% tak tahu perbezaan antara "Malaysia dan Malaya" wa tak MAO kesah sama Malaysia! lagu kegemaran wa dari Sudirman (Tanggal 31) dah terus padam bila wa jumpa kebenaran! pergi mampos sama MALAYSIA wa bukan rakyat kat sana lagi! 

MALAYSIA

lu MATI ke HIDUP bukan pasal wa lagi! hati wa dah patah, dah lama HANCUR!!!! yang ada sekarang hanya tinggal "BENCI kat Malaysia!" PORAAH! on 
JATUHKAN GEROMBOLAN
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 7/1/17




--------------------

PAK LEBAI KARUT







LEBAI KARUT

Kikikiki... nanti melalak la lagi para lebai bela najib. Akan keluar la segala nas dan dalil mengatakan undang undang jenayah negara swiss tu tak sah sebab itu undang2 negara orang kafir. FB hadi, nik abuduh dan porntowi akan dihiasi dgn ayat quran yg berjela jela utk membela pemimpin melayu islam walaupun pemimpin tu amalkan rasuah dan pecah amanah.. oh! Indahnya islam cara pas. on 
KES JENAYAH DARI SWISS
Publish | Delete | Spam
Anonymous
at 3:06 PM




------------

SIAPA MENGINDING



SIAPA

MENGINDING

NAK MAIN

TENG TENG

DENGAN

OBAMA

TAPI OBAMA

KATA : YOU

ARE A KLITO...

OOPPPSS...

SALAH SORI

YOU ARE

KLEPTOCRAT

KAH KAH KAH








----------------