.

Jumaat, 30 Jun 2017

MUKA PUKI MAK







FACE BOOK


MH370 ghaib. Duit 1MDB, FGV lesap. Radar pun hilang. Najib & Rosmah saja tak hilang. Asyik muncul ucap Raya di TV. Ngeri.

LikeShow more reactions
Reply
2
6 hrs
Remove
Arif Atan Eh ni mesti orang Msia buat! hehe
LikeShow more reactions
Reply
1
6 hrs
Remove
William WL relax.
LikeShow more reactions
Reply
1
6 hrs
Remove
Arif Atan Tutup TV. Mahu relax. Tak tercemar mood Raya 
Reply5 hrs
Remove
William WL semua berita cerita buta, nampak pun sakit hati
Reply5 hrs
Remove
Aida Syafiza Adanan Ntah..hari2 masuk brita tv3.meluat dah tengok.
LikeShow more reactions
Reply
1 hr


----------------

USTAD KENTUTI AL TIPUWI






KEBABIAN

Aku dah cakap tt. Mentaliti ramai melayu ni adalah mentaliti ketinggalan bas atau mentaliti siput babi. Aku tak mengata macam babi sebab siput tu nama je ada babi tapi sifat dia tak kebabian. Babi sifat dia laju, dia nak cepat sondol segala depan dia. 

SIPUT BABI

Siput babi sifat dia seloooooo, berzaman beredar sebelum dia maju ke depan. Bila seloooo, puak melayu subspesis ni akan ketinggalan bas. Bas berikut pun mungkin masih ketinggalan jugak lagi akibat kesiput-babian yang teramat selooo, mungkin bas dah penuh sebab orang lain dah bingkas naik dulu berduyun-duyun. 

MELAYU SLOO

Tinggal lagi. Mh370 dah lesap ke lautan hindi mana dah, ketuanan melayu di tudm dok seloooo lagi belum tau apa. Kalau mh370 tu dirampas oleh suicide bomber, tentu dah meletup langgar menara kat negara mana entah. Masa tu barulah ketuanan melayu tu nak buat analisa, nak bukak peta dunia, nak panggil press conference... Jolo tembam dah lesap ke lautan china mana dah, ketuanan melayu dok seloooo lagi belum tau apa. Doj dah bukukan on SUSAH JADI MELAYU
Anonymous
on 6/23/17
 
KENTUT 

BANGANG

Bangang betul babun ni. Cerita hal kentut pun nak jerit jerit. Kentut jer pun.. nak kentut, kentut jer laa. Babun ni buang masa borak borak merapu hal kentut jaa boleh dapat upah.. senang betul dia cari duit. Yg paling bangang ialah org yg dok upah babun pak lawak ni. Sebab tu melayu susah nak maju, hal kentut pun nak besar besarkan. on SUSAH JADI MELAYU
Anonymous
on 6/23/17

BAB KENTUT

Sekolah tendah patut sudah tanat bab kentut. Ni dah tua bangka dah nak mampoos masih ngajar/belajar bab kentut. Patut lah bani melayu susah nak maju dan asyik kena tipu oleh sang penipu. on 
SUSAH JADI MELAYU
FOUR WIRE
on 6/23/17


PAHALA 

KENTUT

Indah nya islam ..kentot pon boleh dapat pahala. Bayangkan kita bantai terkentut di sepanjang sepuloh hari akhir romodhoon. Pahalanya dah tentu dapat kaver dosa makan rasuah sepanjang tahun. Sekarang baru aku tahu ngapa orang islam kuat melahap rasuah .. rupanya dosa rasuah boleh setel dgn kentut. Tu sebab Najib tak perlu buat public hearing mcm PM Kapir Laknat Tumasik, Hsien Loong???. Bayangkan betapa powernye kentut Puan Hajjah suaminye??? on 
SUSAH JADI MELAYU
panglimo potaseh
on 6/22/17
Cuba teka jam tangan apa uztaz yg bagi kuliah kentut pakai? on 
SUSAH JADI MELAYU
Anonymous
on 6/22/17

KENTUT

Tu la TT..hang xmo ngaji pasal kentut. Sumer ngaji pasal kemut ja. Kentut ngan kemut ni, boleh bikin wang berjuta2 malah berbillion. Hang tgk Isa ngan bini Babi Sharliza pasang kaki dlm Felda. Habih berbillion tu. Ini kuasa kentut ngan kemut Ziana ja. Bini gedempol dia dgn sekali kentut ja, SPRM menggelupoq daa.. 

BIK MAMA

Bik Mama kemetot ngan bininya pun kentut juga. Diam2 kentut, berbillion masuk akaun daa. Sbb tu melayu sibuk ngaji hal kentut ngan kemut ja. Bokpa study pasal planet lain.. xdak sesen masuk akaun pun. Ni mlm lailatul qodar pulak.. nak dpt 1000 bulan ganda amal. Ini konsep menyimpan Rosmah, curi USD1juta x 1000 bulan = USD1 billion. 


BUSUK GILA


Dpt 4x lailatul qodat, dah jadi USD4 billion.. tu la hang xmo ngaji hal agama. Boh serban berbakul atas kapla. Haa.. Inilah indahnya Islam TT. Hang jgn buat lecee.. Tuan Haji Kiyai Al-Sotongi tgh mencari lailatol qodat nuu.. tahun lps dgq2 dah dpt 90 juta dah.. lps tu kentut ja bila Sarawak Report pecah berita.. seni kentut hang jgn buat lekeh on SUSAH JADI MELAYU
Anonymous
on 6/22/17




-----------------

NIGERIAN NIGERIAN NIGERIAN






NIGERIAN

NIGERIAN

GAGAK ITAM

Imigresen akui pelajar kolej swasta ‘hilang’ dari kuliah, terlibat jenayah

 | June 30, 2017
Ketua pengarah imigresen menyeru institusi pengajian swasta melaporkan kepada kementerian supaya pelajar itu boleh dikesan.






PUTRAJAYA: Jabatan Imigresen mengakui tidak banyak institusi pengajian tinggi swasta (IPTS) melaporkan pelajar asing mereka “hilang” kepada imigresen. 

Ketua Pengarah Imigresen, Datuk Seri Mustafar Ali berkata kebiasaannya pelajar asing yang hilang itu menyalahgunakan pas pelajar, tidak menghadiri kuliah dan terlibat dalam aktiviti jenayah. 

“Ada beberapa institusi yang (menyamar) memperlihatkan imej institusi pengajian tetapi sebenarnya tempat pengajian tidak digunakan.

GUA UDAH

BILANG

NIGERIAN

YANG BAIK

HANYA 

NIGERIAN

YANG SUDAH

MATI

--------------

PADAN MUKA - KAH KAH KAH





NAJIB KE BALI

mat mongol menginding
nak main selubang dua 
dengan obama
kah kah kah

bayangkan jika najib
dapat main selubang dengan obama
maka imej mat mongol ini  naik
mak cik dan pak cik felda
akan mula tabik hormat
kah kah kah

tapi mat mongol talipon obama
obama kata no time  
SHUT THE FUCK UP
YOU WANKER
DOJ IS AFTER YOU
FBI IS AFTER YOU
kah kah kah

mat mongol sampai ke bali
obama cabut
ke jogja 
kah kah kah

meraung bik mama
kah kah kah

dulu obama main golf
untuk lobi TTPA
sekrang kawan kita trump
dah hapuiskan TTPA
kah kah kah

mat mongol kaki pekakas
opsss... bukan pekakas
tapi jadi selipar jepun
dah masuk tandas 
terus ditinggalkan
kah kah  kah

PADAN MUKA





---------------

SEMAKIN JELAS KOMPLOT AMERIKA








SETIAP HARI

SEMAKIN JELAS

AMERIKA NAK

JATUHKAN 

NAJIB

CILAKA KAU

AMERIKA NAK

GULINGKAN

PEMIMPIN ISLAM

INI AGENDA

YAHUDI

BABI GULING

KAU AMERIKA






---------------

ZUNAR BUAT FITNAH LAGI








INI FITNAH

ZUNAR AJEN

AMERIKA






-----------------

TUAN HAJI CAKAP BETUL






TUAN AJI

CAKAP BETUL

CILAKA USA


DOJ: Pembangkang panik, cuba alih perhatian

SHAH ALAM - Umno menyifatkan pembangkang cuba memanipulasi laporan Jabatan Keadilan (DOJ) Amerika Syarikat (AS) hanya untuk mengalih tumpuan daripada Suruhanjaya Siasatan Diraja (RCI) mengenai urus niaga mata wang asing (forex).

Ketua Penerangannya, Tuan Haji Annuar Musa berkata, pembangkang dilihat panik dengan RCI Forex dan juga krisis dalaman yang berkaitan dengan keyakinan terhadap pucuk pimpinan Parti Pribumi Bersatu (Bersatu).

"Keputusan Kabinet untuk membentuk RCI bagi menyiasat kerugian Forex yang dialami oleh Bank Negara - ada yang mengatakan pembabitan wang rakyat bernilai sehingga RM100 bilion - telah mewujudkan keadaan panik di kalangan pembangkang.

"Kita semua maklum mengenai dalang yang bertanggungjawab terhadap kerugian besar ini dan pembangkang berada dalam keadaan huru-hara kerana tidak mahu kehilangan Dr Mahathir Mohamad dalam menghadapi pilihanraya umum akan datang," katanya dalam satu kenyaan hari ini.

Beliau berkata, pembangkang mengetahui jika kebenarannya diketahui umum, mereka dan kepimpinannya akan ditelanjangkan di khalayak ramai.

"Ini boleh membawa padah besar dalam pilihanraya nanti.


KONSPIRASI

cakap tok aji ini benar
memang betul ada koordinasi
antara pembangkang dengan amerika
bila pembakang gelabah
amerika beri peluru
amerika beri bola tanggung

cilaka betul amerika ini
ada pengkhianat
ada pembelot 
sedang kerjasama dengan amerika

babi guling kau amerika
pau babi kau amerika
satay babai kau amerika
kari babi kau amerika

ini amat jelas
ini amat terang
hinggakan pemimpin islam kita
tak dapat berjalan ker eropah
bangkai apa pergi bali
bercuti ke paris 
ke london
ke zurich
orang eropah datang ke bali
bangkai apa kle bali
kah kah kah




---------------

KISMIS AIR JAMPI






JUAL KISMIS

Kerje doktor chek badan dan bagi penadol ..nak ubat kuat lagi bagi ponstan dan antibiotik. Ruang untuk makan rasuah x ada..ado pong jual surat mc .. borapo sen jo masyuk. Kok ado doktor yg kayo secaro gilo babi pon anak beranak Chedet. 

AIR JAMPI

Den saran kan para doktor bolaja caro nak buek Air Doa atau Kismis Doa .. kawan den datok doktor haji lobai uztaz Padilah boleh ajar. Moniago air doa ni, modal aey botol pelastik kocik dongan air jo .. kocik jo modal aey .. tapi untung nyo masyaalah. Bayangkan lah air mineral boto kocik boleh dapek 50 sen jo ..lopeh di bagi doa hargo boleh momancut cocah RM5 soboto. on TANDA SUDAH SAMPAI
Publish | Delete | Spam
panglimo potaseh
on 6/23/17





---------------

USTAZ KENTUT





AL-USTAZ

Betul la tuan TT ceramah ustaz tu... Bukan saja hukum fiqah bab al kentuti yg perlu difahami..... kesalnya ustaz tu tak buat huraian lanjut bahawasanya kentut Najib dan Rosmah tetap berbau wangi kepada penjilat tegar mereka sprti Jamal Gila Sekinchan, Saleh Keruak, Rahman Dahlan dan yg sewaktu dgn depa.....

AL-KENTUTI

Sayugia itu lepas ni kena hurai bab kencing pula. Dalilnya sekarang ini rakyat sering di kencing oleh pemimpin....budak2 PAS pun selalu kena kencing oleh pak pak lebai mereka.... itulah pentingnya bab kentut dan kencing ini tuan TT. on SUSAH JADI MELAYU
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 6/23/17




--------------