.

Selasa, 25 Julai 2017

FORUM CULT TAHUN INI



MALAM INI

FORUM CULT

SEMUA DI JEMPUT DATANG
MINAH CUN
MINAH FEMINIS
MINAH PEMANIS
ABANG ADIK BALAK
DI DEWAN CHINA
JAM 8 MALAM
INI  FORUM CULT 2017
FORUM ARAH TUJU  GARIS
PERJUANGAN SINGKIR NAJIB

SIARAN LANGSUNG
RADIO BANGSAR
PEDAS FM
RADIO AMANAH 
FACE BOOK 
FREE MALAYSIA TODAY

WARGA FELDA BANGUN MELAWAN





FACE BOOK




223 PENEROKA FELDA KEMAHANG UMUM DERMAKAN INSENTIF RM5,000 SEORANG KEPADA PAKATAN HARAPAN
Sekumpulan 223 peneroka Felda gugusan Kemahang, Kelantan, hari ini mengumumkan hasrat untuk menyerahkan kesemua wang RM5,000 yang bakal diterima daripada Felda sebagai bayaran insentif hujung bulan depan kepada Pakatan Harapan Kelantan sebagai persiapan untuk menghadapi PRU14 yang akan datang.
Wakil kumpulan peneroka ini yang mahu dikenali Ayub berkata, mereka sepakat untuk menyerahkan kesemua wang tersebut kepada Pakatan Harapan Kelantan kerana tidak yakin wang tersebut adalah halal untuk digunakan.
Ramai di kalangan mereka berasa yakin ada yang tidak kena dengan pemberian tersebut kerana dibuat kurang setahun sebelum PRU14 berlangsung.
Justeru, sesuai dengan ajaran Islam 223 kumpulan peneroka yang beliau wakili, bersetuju untuk menyerahkan kesemua wang tersebut kepada Pakatan Harapan Kelantan pada satu tarikh yang akan ditetapkan kelak.
Jika menjadi kenyataan, jumlah keseluruhan wang yang akan diterima oleh Pakatan Harapan adalah sebanyak RM1,115,000 kesemuanya.
Seorang wakil rakyat dari parti Amanah besar kemungkinan akan dijemput untuk menerima wang ini bagi pihak Pakatan Harapan.


APA

17,679

INi


Roslan Taib Kalau betul berita ni memang kompem goyang abam jibi dlm pru14 ni🤔🤔

LikeShow more reactions
Reply
1
37 mins
Manage
Zulimran Nasution Abdullah Omar Tunggu Bijan bagi je masuk akaun lepas tu serah pada PH Kelantan. Lebai pulak yang goyang sama kakaka

LikeShow more reactions
Reply36 mins
Manage
Mohd Sayuti Omar Ini mengarut ni. Tak wajar status ini dilepaskan.

LikeShow more reactions
Reply
2
36 mins
Manage
Jamil Jaafar Mau penerỏka kemahang kna block. Pengurus kna transfer.

LikeShow more reactions
Reply
1
33 minsEdited
Manage
Nor Adilah Bakar Seronok dgr..

LikeShow more reactions
Reply33 mins
Manage
Sugumaran Krishnan One men's food is another men's poison.

LikeShow more reactions
Reply31 minsEdited
Manage
Baiduri Fakir Ramai lah yang bergaDuh dan berperang dua laki bini anak beranak

LikeShow more reactions
Reply22 mins
Manage
Putra Hayqal Emmmm...alamatnya x dapat la nanti..awal sangat umumnya..biar dapat dulu baru umum..




--------------------

BUKTI TAK ADA LEHER






BUKTI 

TAK ADA

LEHER

Ini bukan gemok tt. Gemok tu bahasa kampung. Kalau kau balik kampung barulah kau dengar orang sebut perkataan gemok. Atau kalau kau pergi kampung nelayan di marang ganu tempat haha bolehlah kau pergi motel makcik gemok. Yang dalam gambar ni bukan makcik dari kampung. Ini first lady of malayxia dari presint putarjaya. Ini obis. 
on KALAU INI BUKAN HODOH
Publish | Delete | Spam
Anonymous
at 5:11 PM



-------------

MUSTAHIL TAK FAHAM







MUSTAHIL 

TAK FAHAM

Semua pegawai najib lantik. Ketua hakim pon. Agung cuma setuju jer. Mustahil yg dilantik nk siasat. Ya lah dah makan gaji bwh pm. Ni sistem dlm negara kito. Pm terlalu berkuasa. Dio nasihat agung. Agung terima. No option objection. Ini diwarisi drp pm mahathir. Nk reverse balik amat sukar. Kecuali tukar kjaan baru. Takbiirr 
on INI SEMUA SANDIWARA
Delete | Not spam
Anonymous
on 7/8/17





------------

SAPA KIRA UNDI







SAPA KIRA 

UNDI

kah kah kah kalau 80% undi pakatan harapan pon najiba akan menang...sudah diatur begitu... pengundi longgok sampai seratus ribu satu parlimen, pengundi melayu 20 ribu satu parlimen.... bukan undi mengira pemimpin tapi siapa kira undi kah kah kah.... on 
PRU14 - NAJIB BORONG SEMUA
Delete | Not spam
Anonymous
on 7/8/17




-------------

TAK PERLU PEGAWAI PAHALA








TAK PERLU

PEGAWAI 

PAHALA

setuju nak bagi zakat, bagi sendiri, tak payah wakil, mewakili, mewakilkan semua karut marut, semua makan keliling, tak.payah urus urus, buat olpejabat besar, oakai keta besaq,,, semua buang duit...bukan bad zakat tapi bayar zakat pada yang mengurus zakat...tak payah...jumpa irg tak ada makan bagi makan, tak ada pakaian bagi oakaian lagi senang....klepek kelepek kena hapuskan...kah kah kah on 
GAMIN TAK ADA MODAL LAGI
Delete | Not spam
Anonymous
on 7/13/17





---------------

Isnin, 24 Julai 2017

NASI PANGGUNG PETANG KELMARIN






NASI PANGGUNG
PETANG KELMARIN

KEDAI JALANAN
BERI PAKAIAN PERCUMA
UNTUK WARGA
MISKIN KOTA



TIM KEDAI JALANAN
BERGAMBAR BERSAMA
TAMU MEREKA
PELAJAR DARI 
UNIVERSITI INDONESIA


TUAN DOKTOR
DATANG BERI KHIDMAT
PERCUMA


NASI PANGGUNG


MENU SPESIAL
SPAGETTI MELAYU

 

 

 TERIMA KASEH PADA
SEMUA YANG MEMBANTU
NASI LEMAK
DAN
GENG KAIN BAJU










------------------

EEE NAK JADI MELAYU





FACE BOOK

KATA SALLEH SAID KERUAK lagi.. "Hak Melayu hilang jika Umno tiada"
FAKTA..
Selama BN memerintah Pulau Pinang sejak merdeka hingga tahun 2008, tanah milik kerajaan negeri HANYA TINGGAL 18 PERATUS SAHAJA.
Ketika itu siapa jadi dalang 'broker' jual tanah Melayu ??!
Salah DAP juga kah ??!

Mimimaznah Abdkarim Aku dah kata.
"Klu tak menipu. Bukan umno".
LikeShow more reactions
Reply
46
20 hrs
Manage
Vincent Amaladass S. Adaikalasamy Siapa Kata bagitu senang Hak Melayu boleh hilang? Ini mainan politk. Dalam Perlembagaan Persekutuan Hak Hak Melayu dijaminkan. Ini macam pukul dipungoh, hilang gigi dimulut. Jangan kelirukan Orang Melayu dan bodoh-bodohkan mereka, supaya menang sokongan dan simpati. Jangan kacau kolam dan cuba tangkap ikan ketika keadaan kolam itu dalam kuca-kachau.
LikeShow more reactions
Reply
11
20 hrsEdited
Manage
Razak Fansuriah Orang Melayu Penang tau sapa penipu dan penyamun, Salleh lu balik jaga Sabah,takut Warisan sapu bersih. BN kasi bodoh orang Sabah bolehlah. Ini Penang itu dacing kita orang tak main.
LikeShow more reactions
Reply
19
19 hrsEdited
Manage
Rahim Salim Hak melayu hilang ke HAK UMNO hilang ....yg jual tanah Melayu siapa...Melayu...yg tibai duit rakyat berbillion billion siapa? Melayu....yg rasuah ..MELAYu....yg jdi talibarut inggeris zaman penjajah dulu BUKAN Ke MELAYU jugak ..jdi kesimpulan nya yg akan menjahanam kan melayu adalah org MELAYU itu sendiri...sadar ke tk
LikeShow more reactions
Reply
25


--------------