Isnin, 22 Mei 2017

DARI TAHUN 2014 LAGI







DARi

2014 LAGi?

Tangkapan berprofil tinggi: Khairuddin tabik SPRM tetapi...

Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) melakukan kerja yang baik dengan membuat tangkapan berprofil tinggi sejak kebelakangan ini, tetapi kredibilitinya tetap diragui sehingga bertindak terhadap 1MDB, kata Khairuddin Abu Hassan hari ini.
"Saya angkat topi kepada Ketua Pesuruhjaya SPRM  Tuan Haji  Dzulkifli Ahmad yang kelihatan begitu agresif dalam memerangi rasuah.
"Saya sokong suruhanjaya itu mengambil tindakan tegas terhadap rasuah, tetapi saya ingin bertanya Dzulkifli, apa berlaku kepada aduan saya sejak 2014?," tanya bekas ketua Umno bahagian Batu Kawan itu dalam kenyataan.
"Saya membuat banyak laporan mengenai rasuah dan salah guna kuasa yang dikaitkan dengan 1MDB dan mengaitkan Najib, Razak, suaminya  Rosmah , Jho Low, Riza Aziz, Arul Kanda Kandasamy dan seluruh lembaga 1MDB pengarah.
"Sehingga kini, sebagai pengadu, saya masih belum dimaklumkan tentang status tindakan yang diambil ke atas aduan saya yang dibuat dalam tempoh tiga tahun yang lalu.

APA JADi

WAYANG

ATAU

TEATER?

SAJE 

TANYA

JANGAN

MARAH






----------------

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

wayang ATAU sandiwara saje.......

no AKSYEN tok ONLI