Ahad, 26 Mac 2017

PAGI AHAD INI




PAGI AHAD
*Di suatu pagi ahad... Anti-clockwise from top right (Lawan putaran jam mulai atas kanan): Awak semua kenal saya? Sayalah rani kulop, aka al-kulope. Bagi yang belum kenal saya, saya adalah pendekar melayu tulen walaupun muka saya mirip jawa gondrong. 
Kerana itu lah saya berpakaian pendekar melayu siap dengan baju dan samping songket, selempang kebesaran, dastar, cincin batu sebesar lobang hidong saya, dan kacamata hitam atau ray-ben-10 15 ringgit dari chow kit road yang saya tawar dengan bijak lalu saya beli cuma pada 14 ringgit.
 Top left (Atas kiri): Awak! Ya, kamu lah! Kamu nampak di atas ni? Di belakang saya sana lah! Tau itu gambar apa? Ah-hah! Ramai yang tau itu gambar orang main snuker. Ya! Di belakang saya adalah snooker centre. 
Bottom left (Bawah kiri): Jadi apa tunggu lagi? Jom siapa berani lawan rani kulop?! Saya tunggu di sini. Saya sedia dengan kayu cue sendiri yang custom made dari tembaga sadur emas tiruan. Jom, siapa berani? Bottom centre (Bawah tengah): * on PERNIAGAAN AMAT LUMAYAN
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 3/25/17







-------------

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...


muko ganeh... cer ajak belari tengok...

tu ari main kayak pun poning2...

huahuhauhaua...