Selasa, 7 Februari 2017

BUKAN SEMUA MELAYU MALAS MEMBACA







BUKAN SEMUA MELASYU MALAS MEMBACA
sapa kata melayu kini malas membaca..ketika pesta buku antarabangsa di pwtc, buku tukar tiub dan a.samad said diserbu, asamad said dihalang masuk..gua melihat kejadian itu..

gua lihat pwtc juga menghalang bro tt ke tingkat atas..ketika itu buku dari dubook laris macam bakon sandwish..ada buku anas yg mengentarkan..kemudian pesta buku beralih ke maeps..jauh dan macam cilaka..

dubook diserbu..bukan saja dari pembaca2 yg kritis tp kdn juga serbu dubook.karya faisal tehrani, karya punk yg kritis juga ada.jgn lupa slogan yg diharamkan oleh kdn ketika itu..gua dtg semata2 beli buka malik husin..

gua tulis dipapan besar, gua datang adalah utk membeli buku malik husin bekas tahan isa dan menkayakan malik husin..esok nya, tulisan itu telah dispray hitamkan..ketika malas baca, gua ketawa dgn buku2 zunar..tak perlu kata2..

namun zunar juga diserbu..itu belum lu tgk buku2 dari gerai pak chong, gerak budaya..rega bole layan..ada diskaun..terima kasih kpd bro tt kerana pencerahan di blog dlm bahasa on BANI MELAYU MALAS MEMBACA
Publish | Delete | Spam
Anonymous
at 10:13 PM







----------------

Tiada ulasan: