Jumaat, 10 Februari 2017

BILA PAS AKAN SAMAN HUSSAM?








Pejabat Husam Musa pejabatdh@gmail.com

10:26 PM (16 hours ago)


to bcc: me
Assalamualaikum dan salam sejahtera,

Rakan-rakan media yang saya hormati.
Berikut kenyaatan media saya :

SEDIA PERTAHAN UCAPAN
Saya mempertahankan apa yang saya ucapkan dalam ceramah saya di Selising, Pasir Puteh, Kelantan pada 6 Februari lalu.
Tindakan mahkamah mungkin satu cara untuk membuktikan kebenaran isu berbangkit.

Saya berpendapat, kenyataan Dato Timb Presiden Pas adalah tanpa penelitian. Kemungkinan beliau tidak tahu hujung pangkal isu berbangkit.
Saya tidak pasti kenyataan beliau berkenaan tindakan mahkamah adalah kenyataan peribadi atau pendirian rasmi PAS.
Husam Musa
10 Februari 2017/13 Jamadil Awwal 1438H




----------------

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Bebenda ugut saman nih buang masa saja buat orang orang kampong leka dan lupa hingga benggap yang udah di tipu bilyon bilyon

Bahalol