Selasa, 14 Februari 2017

BANI MELAYU KENA TIPU LAGI




\


HABIS TANAH

MELAYU KENA

JUAL - MELAYU

PASTI JADI 

RED INDIAN



F.B
MASIH INGAT !!

"Kita jual (Forest City) pada orang luar atas 'Lease Hold'. 'Lease Hold' bererti bahawa untuk tempoh 99 tahun sahaja" - Najib Razak,. -(19/1/2017).

HAKIKATNYA..

Hingga ke hari ini penipuan Najib tetap berterusan demi perbodohkan rakyat.


Rosman Haron Mantutu Dari dulu dah ckp dahh.....org johor bahru hanya LALANG. ...!!! dah tak reti nak bersuara..... kau org ingat ni idea UMNO aje ker...? Fikir2 kan lah....
Muhammad Amirul Saufi aku anak johor,sayang sultan johor, JDT... tpi aku merasa sendiri pergi ke forest city kena marah dgn guard BANGLA sbb ambik gambar sun set kat pantai dia guna dslr ... mungkin silap aku x perasan sign 'no camera'....tpi ada rasa sedikit hina sbb kena ...See More
Hidayat Ithnin Dah2, die da khayalkan org J dgn bola.. so that die boleh sell off die pny tanah.. juz my opinion and view.. huhu
Akmal Farhan bola pon nk dipolitik kan sedih hidup..hahaha
Muhammad Amirul Saufi bro aku sokong lu .... aku anak johor,sayang sultan, JDT... tpi aku merasa sendiri pergi ke forest city kena marah dgn guard BANGLA sbb ambik gambar sun set kat pantai dia guna dslr ... mungkin silap aku x perasan sign 'no camera'....tpi ada rasa sedik...See More
LikeReply10Yesterday at 12:52amEdited
Hidayat Ithnin Unfortunately, some people's does not growth yet.. hmhmhm
Haikel Jack I love jb.... dulu...




----------------------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

LOL

Mari lah sama sama kita ketawa LOL

OH MY LOL

Gadai , jangan tak Gadai........

LOL

LOL

LOL

Kaya..... Kaya..... Kaya.....

panglimo potaseh berkata...

Pukimak lu lah .. leasehold 99 tahun sama cam jual lah .. ini bukan jual puki tenyeh 15 minit pacot lepas tu next customer pulak. 99 tahun tu 1 abad .. didalam satu abad buruk-buruk akan berlaku 3 perang besar. Cilaka punya malaon asik nak menipu je.