Jumaat, 13 Januari 2017

TUAN HAJI MUKA BERGADUH








TUAN HAJI

KAKI TIPU

DUA TUAN HAJI

MULA BERGADUH

MARA FELDA

BAGI LINGKUP

JUAL PADA 

CHINA

UniKL, MARA diarah tangguh penajaan selain pendidikan

Universiti Kuala Lumpur (UniKL) dan Majlis Amanah Rakyat (MARA) diarah menanguhkan sebarang penajaan tahun ini melainkan untuk pendidikan.
Menteri Kemajuan Luar Bandar dan Wilayah, Tuan Haji Ismail Sabri dilapor berkata sebarang penajaan lain perlu diteliti terlebih dahulu.
"Saya akan dapatkan laporan lebih terperinci dari UniKL dan Mara. Seperti saya kata saya tak dimaklumkan mengenai perkara ini.
"Apa-apa pun saya akan dapatkan laporan.


“Cuma untuk sementara waktu ini, sebarang penajaan mesti tunggu dulu. Biar saya tengok," beliau dipetik sebagai berkata kepada pemberita di Kuala Lumpur hari ini.

Beliau ditanya isu penajaan pasukan The Red Warriors (TRW) selepas bekas Presiden Persatuan Bola Sepak Kelantan (Kafa) Tuan Haji Annuar Musa dilapor menafikan dakwaan menggunakan kedudukan untuk memastikan Mara dan UniKL menaja pasukan itu.

BUNUH TIBAI

TIKAM SAMA

SENDIRI

ORANG RAMAI

SUKA HARI

KAH KAH KAH





--------------

Tiada ulasan: