Ahad, 15 Januari 2017

BANCI KE? NAK JUAL BARANG?








BERITA MALANG
Alamak sian pulak kat dua awek yang dtg rumah tadi.. bagi salam dan sebut nama aku dan cakap wakil dari kerajaan negeri perak. (dalam hati.. perghh ni mesti abang Zamb nak lantik aku jadi pengarah mana2 ni". "Nak buat banci". Oooo. Aku tanya lagi dari agensi mana..pertubuhan wanita umno. Oooo..oklah no hal.
 
Soalan pertama, "puan di rumah ni ada pakai apa2 sistem tapisan air tak?" "Takde" aku cakap. "Kenapa puan tak pakai?" Aku balas, "takpe lah. saja tak nak pakai." sorang tu tambah, "tapi di kawasan ni klorin sangat tinggi puan".
 
Time ni darah gua dah naik satu takak. Terus aku tanya "Kamu ni nak buat banci ke nak jual produk?" Tak tahu aku silap ke deme yang silap. Diorang terus minta diri.
 
Rugi masa aku 5 minit. :'D *rasa2nya memang bukan jual produk..tapi budak praktikal tak cukup training hehe








----------------

8 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kalo aku. Ako ajak awek tu masuk rumah. Apo lagi projek baru atas katil ler. Tapi awas jangan paksa. Mesti suka sama suka. Huhuhu

panglimo potaseh berkata...

Tu lah .. kita ni bodoh nye ntah bila nak abis. Dibubuh gomen klorin untuk semelih kuman dalam air .. kita beli pulak mesin penapis air untuk nyah klorin tu. Bila klorin dah elek kuman pun masuk balik dalam air tu. Bilo nak abih eaa crito ni .. yg kayo sapo .. sapo yg boka klorin dan mesin penapih tu. Kau tau tak semalam ado sekor Cino Kapir Laknat mintak den jadi agen jual Air Minuman Sunnah .. cam tu lah bodoh nyo kito sekarang ni. Tahap bodoh cam ni, cam no lah kito nak tumbangkan Mappadulong dan laki dio Rosmah Badak.

Tanpa Nama berkata...

Kasihan bebudak Melayu tuh

Macam mana nak cari makan

Kalau AMOY CHINA datang , habis lah makcik pakcik di goreng cair

Makcik pun KO

Kasihan lah bebudak Melayu tuh

Bukan salah bebudak tu pun

Tanpa Nama berkata...

Adakah ini salah satu simptom tersedak lepas makan dedak?
Jomo: BR1M one of Najib's successes
But the distribution is problematic, the prominent economist says

Patutkah kita hantar dia ke hospital buat emergency operation belah tembolok dia, atau kita ramai-ramai henyak dada dia ni bagi heimlich maneuvre?

Tanpa Nama berkata...

training kat pulapol ker?kahkahkah

Tanpa Nama berkata...

Jomo tu jowo koling, mato dio juling, jantung dio tejebak, dah konyang lahap dodak, tolo dio begolek dalam poti ais, tido dio begolek sebolah pahlawan bugis.

Tanpa Nama berkata...

Patot jomo ulas 1mdb 2.6b klepto. Brim kecik sgt jomo nk ulas. Tapi bilo jomo balik msia?? Ulas brim pon mcm sokong najib. Telinga kena pulas. Atau dah dapat dedak jugak. Kiki

Tanpa Nama berkata...

bro..sekarang ni ada panggilan yg tgh buat survey mengenai pru..mesin tu akan call lu, kemudian mesin akan tanya soalan2 spt pos code, jantina, umur, kemudian akan tanya nak undi sapa..jesteru, kata lu memang tepat, bukan jual air tp buat bancian pru...